lovetohateme -

Blandat värre ;D

Hejhej!
Har mycket att skriva om nu xD
Jag var ju i Göteborg från lördag middag till söndag eftermiddag, det var väldigt nice.
Det tog mig två timmar och 40 minuter att komma till Göteborg med den bussen jag tog men som tur var hade jag musik på mig så det var ju bra. Det var en sjukt skön buss med för dem hade extremt sköna sätten, så jag rekomenderar Buss4you om du ska långt :)
När jag kom till Göteborg möte Midde(en tjej från språkresan) på centralen och så gick vi till spårvangnen och åkte hem. Var sjukt roligt att åka spårvangn xD Jag var sjukt trött och sa till Midde "En buss på spår." hahaha! Normalt jag vet (a)
Vi gick i stan med Rasmus och Vera( också två från min språkresa) och vi var inne och kollade i en massa affärer.
Sen hämtade vi Ludwig(en kille från språkresan) på centrelen och sen stack jag, Midde och Ludwig hem till Midde :D För jag och Ludwig skulle sova där :) Vi käkade en god kalops och så gjorde vi oss i ordning för att gå till reunion partyt :D Vi fick stå ute och vänta i 1 timme i kö i spöreng.. och jag fick vänta utanför för Ludwig och Midde tog längre tid för deras efternamn började långt back i alfabetet, hoppas ni fattar xD Haha!
Hade en riktigt nice kväll! :D (y)<3
Fanns DJ, live band (som sjöng en massa gamla godingar som alla sjöng med på), Tävlingar och spel ^^
Vi fick sjus hem och det var rikigt skönt för jag var trött och blöt "/ När vi kom hem till Midde åt vi chips och drack läsk! Ludwig somnade och jag och Midde satt och snackade om allt och inget :p Saker jag inte kommer ihåg nu, haha! För jag var för trött för att komma ihåg.
Sen gick vi också och la och jag somnade nästan direkt ^^
På söndagen hände det inte så mycket jag åkte hem och det kändes som om det tog dubblet så långt tid som det tog ditt. Mamma hämntade mig på Knutpunkten och vi åkte hem, sen sov jag i Annas säng :p För mamma skulle tvätta och jag kunde inte sova i det ljudet.

Okej och så åter till idag ;D
Joo, idag var det då skolaaa och dåå kom Sarah tillbaka :D <33 Jag fick ett  armband av henne och ett mobilsmycke tyvärr kan jag inte ha mobilsmycke men det gör inte så mycket (: Tanken som räknas!


Här har ni sötnosen som gav mig de ;)<3

Sen fyller Hansi också år idag!! :D
Grattis Hansi på 16 års dagen!
Hoppas du har haft en jätte bra dag <333

Gabiiz kom också hem idag <3
Har saknat henne sjutk mycket! Och jag var hemma hos henne ett tag bara för att säga hej liksom!


Bild från i sommars <3 Have miss U, but know are you home <33

Puss på er <3
/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback