lovetohateme -

Götet i mon :D! <3

Hejhej!
Skolan idag då, det var helt okej :) Kort dag så det gjode inte så mycket :D Skönt  att komma hem tidigt för en gångs skull och bara slappa!
När jag kom hem såå kollade jag TV och slappa loss, sen har jag inte gjorde mycket mer än det. Eller jo jag har packat till i morgon också då jag åker till Göteborg där jag ska träffa nästan alla från Englad (språkresan) hihi!
Kommer bli så sjukt nice ^^
Ska upp vid 7, eller 8 i morgon jobbigt på en kördag :( Sen är jag där mitt på dag ungefär åker liksom buss ditt för det är biligare ;)
Såå jag ska sitta på en buss i några timmar i morgon, kommer nog sova om det inte finns någon man känner eller man kanske ska lära känna någon ?? :D
Nu har jag varit duktigt och städat buren till mitt lilla Marsvin Muffins såå super söt hon är när hon blir glad för att jag städat till henne (y)<3
Om ni ville veta snackar jag med jessica(min man) på facebook och med min kusse Martin på msn ^^
Alla som inte vet att jag och jessica är gifta sen vi var i Gambia så vet ni det nu ;) hahaha! Så jag har en pojkvän och en "man" det kan ju inte bli bättre ;D
Undra vad jag ska göra mer i Götet än gå på Reunion party och typ träffa folket? Vera (en av dem jag träffa där, som bor i Götet) ville gå på stan med oss alla och det tyckte jag var en sjukt bra idé så jag hoppas många är på de :) Och att det är många som kommer som man känner och att man träffar alla också! Har saknar alla så sjukt mycket liskom <3
Hoppas ni gillade låten jag laa ut, skriv gärna en komentar om den ;)
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback