lovetohateme -

Så kan det gå.. väla ;)

Hejhej!
Det har faktiskt hänt en hel del sen jag skrev sist även om det bara vara någon timme sen :o haha!
Som sagt var så lagade jag mat med mamma :D


Här ser ni mig då laga mar (a) Mamma fota xD



Maten då ;D Jag som fota (a)

Mamma och jag blev dock inte klara fören pappa kom in i köket och frågade om vi ville hänga med till Väla för han skulle köpa skor att jogga i.


Här sen ni när lilla pappa provar ett par skor han dock inte köpte
han köpte några med lite grönt på ^^ Dem var snyggare ;)
Jag som fota ;)


Jag köpte också ett par vinterskor. Ni får en bättre bild senare ;D
Jag fota :)


Lilla mamma försökte också hitta ett par vinter skor men hittade inga :(
Jag satt och väntade medans hon provade xD


Jag och pappa blev lite trötta så vi tog en fika ^^
jag drack varm choklad med grädda, mamma utan grädde
och pappa escpresso i en minni kopp xD haha!
Mamma fotade xD


Här är minna skor uppifrån, och bakifrån!
En konstigt grej var att jag har 40 i skor :o haha!
Jag har stora fötter!


Jag gillar dem i alla fall :D
Trodde deta skulle bli en tråk dag men det vissade sig bli rätt roligt ändå :)
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Humle

Så fina skor Julle!! :DDDDD

2010-10-27 @ 22:30:49
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback