lovetohateme -

Jag blir sjuk i huvudet av att vara sjuk...

Hejhej!
Man kan inte ens ana hur tråkigt jag har det just nu... Om någon har lust att bli lite halv förkyld kan ni alltid komma hitt till mig (a)
Jag är bara förkyld liksom, men det är lite jobbigt ju. Jag har suttit vid Tven typ hela dagen och ska snart läsa för är trött på tv och sånt. Dessutom mamma kommer att freaka på mig om hon ser mig sitta vid tv:en :p haha!
Bör göra något nyttigt jag vet, jag vet.
Men jag pallar inte för jag vet att inget roligt kommer att hända efter och då pallar inte mitt huvud göra något jobbigt för den får inget i "belöning" haha! Det låter som jag är störd när jag skriver så xD
Har nog blivit lite sjuk i hvuvdet av att bara sitta rakt upp och ner en hel helg :p Medans mina päron har haft det roligt och mina kompisar har festat eller bara träffat folk.
Dessutom saknar jag min älskling Jonte <333
Har inte hört från honom sen i Torsdags :o <3 Vad håller du hus någon stans?? Du gör mig orolig <333
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback