lovetohateme -

Buss helvete...leder till isbit

Hejhej!
E så sjukt trött på läxor just nu... först har man skola och när man kommer hem är det bara läxor som gäller sen äter man typ och sover :s Kul liv jag har xD
Men vad gör man inte för lite betyg?? :s
Störde mig sjukt mycket på att när jag skulle ta bussen hem idag så kom den precis när jag kom som vanligt så jag fick springa men när jag var två meter från den jävla buss dörren så kör den iväg..... "/
Efter bara någora miuter efter det kommer Gabiiz buss så jag får stå på busshåldsplatsen i 25 min innan någon dum tvåa kom! Varför har jag alltid såååån otur med ALLT????!
Nu har jag fastnat på matten med jag fattar inte ett skit? :o
Aja...
Är hemma själv och det är typ dött :s
Kom på en sak när jag läste min engelska idag ... jo den slutar mitt i en mening? det står "As I sat back in my chair and remembered my lifelong friend Red stevens, I reflected that our friendship had begun simply and..."
Asså jag börjar verkligen tycka denna "bocken" är bra som vår engelska lärare har kopierat upp men hon borde lära sig att tänka lite... man sluta INTE mitt i en mening när någon är inne i boken! Jag får panik :(
Här har ni en låt som är så sjukt skön att lyssna på om man e lite dampig som jag är just nu xD
Ulrik – En vanlig dag - till spotify
och om ni inte har de så får jag väll fixa de med på youtube ;)

Tog en med bra ljud om ni vill se honom "hur han ser ut"
Så kan ni bara söka på Ulrik Munther - en vanlig dag!

Jag hoppas ni där ute har det roligare än vad har de ;)
Puss på er <3
/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback