lovetohateme -

" I mössa ser hat ut som snyggingen i prison break 8D"

Är trött på mitt "Hejhej" antar att ni också är det så tänker inte skriva mer så nu vet jag inte alls vad jag ska börja med när jag skriver. I och med att jag läser någora bloggar så börjar vissa bara som jag gjorde nu och vissa har alltid samma, men de flesta varierar sig och det tänkte jag göra :D Men Puss på er <3 / Julia tänker jag i alla fall ha kvar för det vissar ett bra slut (a) haha!
Nu har jag i alla fall pluggat matte i 1,5 timmar hoppas Göran(min matte lärare) är nöjd nu..
Tur att jag hade pappa som kunde förklara för nu fattar jag hur man gör  och så vidare men det gjorde jag dock inte innan... "/
I morgon är det torsdag och då går jag i skolan till halv fem :( Det är deppigt som fan. Kommer vara så sjukt trött så planerar på att gå och lägga mig snart. Gick och la mig 20.00 igår och nu är klockan 21.00 så jag borde sova, för jag insåg att det är för att jag går och lägger mig så olika tider hela tiden det är därför jag är trött. Snacka om att det blev en lång mening xD
Fick nyss ett konstigt sms :s Fattade noll så ska nog ringa upp Gabiiz som jag fick det av, haha!
Så här stod det.
"I mössa ser hat ut som snyggingen i prison break 8D"
Kan ni fatta att man inte fattar :o hahaha xD men Gabiiz förklara så nu fattar jag, men dock kan jag inte berätta vad sorry. Ni får fatta det själva ^^
Men nu ska jag sluta blogga ;p
Puss på er <3
/ Julia

Kommentarer
Postat av: saak

sv: haha gjorde jag inte ? XD



DANIEL ADAMS-RAY :D:D:D

2010-11-11 @ 10:08:37
URL: http://sakenandersson.blogg.se/
Postat av: Gabiiz

haha bara för att "hat" är såååååå het ;) hihi (a)

I promise you, you will find "hat" soo sexy one day ;p haha! <3

2010-11-11 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback