lovetohateme -

HELVETES DAG!

Jag hatar denna dagen det kan inte bli värre nu!
Dagen började med att jag fick skynda mig till bussen där jag fick stå upp hela resan.. ingen bra början på en dag tycker jag. Sendan under dagen i skolan slog jag i huvudet fyra gånger, mådde dåligt(trodde jag var sjuk), spilde färg på min nya tjocktröja(800kr) och fick tvätta den i skolan..., skade mitt finger(började blöda), Brände mig på min macka hemma och så sist men värst.... JAG HAR TAPPAT MIN MOBIL!
Jag HATAR värkligen denna dagen mer än allt annat just nu! Fan, fan, fan och åter FAN!

Hoppas folket har mer tur än mig "/

Precis så som jag känner mig nu!!! :'(
Arga kramar / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback