lovetohateme -

Musikalen 7!

Heej bloggen!
Har lust att lägga in något nu :) Det är ju fredag ju :D
Kollade nyss sista gången de spelade upp musikalen 7 på Elineberg skolan. Jag har redan sett den två gånger innan. Så nu har jag sett den tre gånger, och lika bra varje gång!
Jag tyckte alla var sjukt duktiga, snacka om att det finns många som kan sjunga och dansa bara utan att vara kända jag kan inte fatta att de inte är det.
Om jag hade varit någon som gjorde folk känna så hade jag fixat rätt många från musikalen xp
Det jag tyckte var sjukt coolt var att det var vissa låtar i musikalen som var omgjorda med texten, och det blev mycket bra. Jag brukar inte gilla att man gör om låtar men deta var mycket bra, diggade det sjukt mykke! ^^

I morgon ska jag väll villa mig och sova så länge som jag kan så att man inte är så sjukt trött... sen ska jag kanske träffa lite folk. Man får väll hoppas att någon kan träffa mig i alla fall(a)

Nu ikväll tänkte jag träffa Danne ett tag och vi ska väll kolla film tror jag det blir. För vi båda är sjukt trötta.
Undra bara vad han gillar för filmer?? Hoppas vi har något gemensamt.. annars har vi lite halvt problem xD
Men jag kolla det mästa nu för jag är bara sugen på att kolla film, gör inte så mykke vad det är för något.
Pusspuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback