lovetohateme -

Idag :)

Heej bloggen!
Idag vaknade jag så jag fick göra mig klart snabbt som in i helvete för att jag skulle hinna till 12.00.
För då skulle vi till STS och lyssna på information. Ska liksom på språkresa till Hastings i sommar i 3 veckor, snacka om att jag längtar :D
Sen på vägen hem åkte vi in om Center Syd. Jag köpte ett par skor, en T-tröja, ett linne och en tjocktröja :D Sjukt nice. Sen åt vi där med, jag åt en kyckling salad det var helt okej.
När jag kom hem satt jag lite vid datorn och lyssnade musik medans jag städade mitt rum, sen kom Hanna. Hon hjälpte mig och berstämma smink och så plattade jag mitt hår.
Sen kom Emma, Jessica, Johanna, Joel. Vi satt och snacka och efter ett tag gick Hanna och Emma för att äta. Då kom Danne. Sen kom Hanna igen och efter ett tag kom Emma med Louisa med :) Då var vi alla ^^
Vi lyssnade musik och snackade, sjukt nice som vanligt.
Pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback