lovetohateme -

FÖRLÅT...

Heej bloggen ;)
Sorry för dåligt uppdatering.. men jag har helt änkelt inte haft tid, skolan har börjat och det betyder att nästan all min tid går till det ^^
Men jag ska berätta lite snabbt om dagarna jag missade. Jag börjar med Lördagen som då var min fjortisdag som ni nog mäkte.

När jag var klar sminkad till fjortis så gick jag till Joel för att träffa alla där. Jag kom först och sen kom Joel ut, sen kom Hanna och Louisa och sedan Jessica, Johanna och Robert :p

Sedan gick vi till Ramlösa och tog en gul buss till en station efter GA kommer inte på vad den heter nu xD Vi hoppade av där och så gick vi till Laserdom och där träffade vi Frida. Så vi fixade oss och väntade ett tag, sen började vi spela. Vi spelade 3 omgångar, vi vann alla :D
Jessica kom 1a på alla rundor :p Lyllo henne.
När vi hade spelat klart gick vi till Mc Donalds och käkade lite mat eller drack det gjorde några med.
När vi hade sutit där ett tag så skulle Frida hem, vi andra satt kvar ett tag men gick efter ett tag för vi tröttnade på att bara sitta.
Vi åkte bussen och på Ramlösa station stack Hanna och Louisa för dem skulle hemta sina cyklar hemma hoss Joel. Så resten av oss som då var Johanna,Jessica, Robert, Joel och jag då åkte hem till mig.
Vi var nere på mitt rum och spelade tjejsnack, haha! Det var sjutk kul.
Jag och Robert var Flower Power :D haha!
Robert gick vid 01.00 och resten stannade till 03.00 typ, haha!
Tack alla för en underbar kväll/natt!! ;D
Lite bilder från Lördagen ;)

Här har vi gänget xD

Tjejsnack, ostbågar och Ballerinna det var det vi käkade ;)

Jag och Robert fjollar oss :D

Söndag då..
Det hände inte så mykke som ni behöver veta :p
Bara glöm den dagen =)

Kyss och Smek ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka snygga kort. :D:D:D:D::D:D

2010-03-03 @ 16:23:04
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback