lovetohateme -

Både fredag och lördag!

hejhej :p
Ska berätta om både Fredag och Lördag för bra dagar (y) Det är då Söndag idag eller ja det har varit det i en timme och 11 minuter, haha!
Okej vi börjar med Fredagen..
Jag vaknade och gick till skolan efter det villade man hemma ett tag, och sen stack jag till Bång lite för tidigt så jag fick vänta för han käkade och jag ville inte gå in då så jag väntade ute.
Han skulle ha filmkväll, det blev jag, nalle, Jessica, Joel och Bång. Det var sjukt kul, kollade typ en halv film sen snackade vi och spelade spel xp haha. En dag som måste göras om :D
Okej dax att berätta om igår eller ja :p
Vaknade vid typ halv 12 och när jag kom upp var farmor där. Hade glömmt att hon skulle komma men det gjorde hon i alla fall. Gjode mig i ordning jag till och med åt frukost sen stack jag och mamma ner i stan och köpte present till Sarah och köpte en klänning till mig. Kommer bli mer shopande i dag ^^
När vi kom hem duschade jag och villade en stund sen gjode jag mig klar och stack till Gabiiz.
Efter ett tag kom Hansii och hennes bror för han skulle köra oss, sjukt snällt! :p
Kom till Sarah då och vi öppnade presenter och snackade lite sen åt vi en gryta med ris, det var jätte gott (y)
Sedan kollade vi en film, inte den bästa men men och vi kollade inte hela häller för vi trötnade. Kollade istället en Triller som var på spanska :s Den var läskig och det gjorde inte så mykke att den var på spanska för vi hade svensk text =)
Vi åt efterrätt sendan mumms på det med ;) och käkade godis och chips, blev väldigt mätt.
Efter filmen så var vi RÄDDA så vi lungnade ner oss med att först kolla fotboll och sen kolla The Proposer, gillar den filmen sjukt mykke! Efter det stack vi hem, Sarah´s mamma körde oss, tack :)
Nu är jag hemma och ska snart sova, rätt trött ;p
Btw; bilder kommer sen på denna dagen :D
Kyss och Smek ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du + blogg + alldeles för mycket text = hemskt dåligt

2010-03-20 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback