lovetohateme -

Träffa Julia

Heej <3

Idag vaknade jag av min dumma väckarklocka. Skulle vara på fritan klockan 10.00 så vaknade halv 9 gjorde mig i ordining sen stack jag till fritan med Hansii, hennes pappa körde oss (y)

Kom till fitan och satte upp lappar om loppis som vi var där för. Det kom väldigt mycket folk och vi sålde väldigt mykket saker, mykke bra! När jag kom hem från fritan var jag hemma i 10 min sen ringde Julia och frågade om vi kunde träffas och det kunde jag^^ så jag träffade henne. Vi åkte ner i stan och fikade på espresso house, jag åt en cholkad blolle och en en Capichino. Julia åt en cheas cake och en drika som jag inte vet vad den heter ^^ haha.

När vi kom hem så vara vi hemma oss mig, vi spelade TP. Julia skulle hem och äta så vi pausade och jag åt osså. Hon kom tbx när hon var klar och då spelade vi klart. Julia vann två gånger,haha! Så bra jag är asså!

Vi skrattade väldigt mykke osså till massor av konstiga frågor,hahahahahahhaa typ dog xp(kommer bilder sen)

Käkade en massa godis osså,haha kul det med :p

Sen kollade vi lite av en film sen stack Julia. Just nu e jag sjukt trött snackar med Gabiiz på msn, vilket är kul men e så trött att jag fattar halv sju :p

Tack för en underbar dag Julia<333

Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback