lovetohateme -

Sjuk....

Heej<3

Idag var jag hemme från skolan p.g.a att jag måde skit igår och i morse... :/

Igår gick jag o la mitt klockan ca:19.00 och sen sov jag hela natten. Men ändå var jag trött när jag vakande och mamma sa att jag inte skulle till skolan idag. Så jag somnade om och sov tills Gabiiz ringde och undrade var jag var berättade att jag var hemma för att jag måde dåligt. Gick upp efter det och hade sjukt ont i huvudet... tog ett äpple och åt det sen gick jag och kollade tv i ca 5min. Innan jag fick mer ont i huvudet och sket i det :s
Gick ner på mitt rum och försökte plugga lite och det gjorde jag osså tills jag hade så ont att jag tog en ipren och gick och la mig igen.
Vaknade av att pappa ringde och sa att han var på väg hem så jag gick upp och väntade på honom. Han kom hem och han trännade sen käkade vi lite. Jag åt inte mykke! Kan inte vara hungrig vet inte vf :s
Just nu sitter jag här och väntar på att pappa ska duscha klart så jag osså kan göra det och förhoppningsvis må bättre av det.
Hoppas alla andra har mått bättre?? :p
Kramar<3
ps; ni får inga pussar vill inte smita xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback