lovetohateme -

klippt :D

Heej<3

Idag vaknade jag kvart över ett gick upp och gjorde mig i ordning. Helt pösligt hörde jag en hund skälla sjukt högt så jag kollade ut genom fönstret och ser jätte många poliser där.

Alex kollar osså ut och säger att det finns över hela gården och det gör det osså.

Det var visst en kille som hade snott något på andra sidan parken(för den som inte vet bor jag sjukt nära en park) Och så hade polisen sett honom och jagat honom genom hela parken. Dem hade visst tappat bort honom någon stanns så dem släppte en polis hund och det var den jag hade hört skälla. Tjuven hade alltså gömmt sig i min grannes källartrappa. Han var också påvärkad av något :s.
Läskigt värre tycker jag.
Efter all uppståndelse gick jag ut för att fixa tid för klippning(har en frisör på gården (y)) och hon kunde efter en halvtimme så jag gick hem igen satt lite vid daton och efter en halvtimme gick jag till frisören. Det tog ca 2 timmar för henne och kostade 180kr :)
Jag hade rätt långt hår och nu har rätt kort men ändå kan jag sätta upp det. Det e uppklippt, snelugg och kortare då xD
Nu ska jag käka för e sjukt hungrig :p
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback