lovetohateme -

Jojjo idag ;D

Heej :D<3

Idag vaknade jag rätt hyfftat faktiskt 11.00 faktiskt xp

Smsade Johanna men hon kunde inte träffas för än efter lunch så hon åt och gjorde sig klar, satt vid datorn och väntade var tråk!

Efter ett tag messade Jojjo mig igen och jag gick hem till henne. Var svinkalt ute förös som en galning där ute :(

Det var sjukt skönt att komma hem till Jojjo och värma sig :D Vi Kollade i någon gymnasim katalog, ja för dem som inte vet så börjar jag då gymnasinutet nästa år :p Går ju i 9:an nu.

Sen gick vi upp på Jojjos rum och hon spelade och sjöng hennes nya låtar. Sjukt bra asså (y)
Sen spelade vi skitgubbe hon vann 2 gånger och jag vann 2 gånger, det var ju bra eller hur?
Så vi insåg att vi hade lika tur i spel och lika otur i kärlek för det är ju det man säger med spel om man har tur med spel har man otur med kärlek och tvärt om :s Hoppas det inte är sant ^^
Vi blev lite sugna på fika så vi fikade lite(uhm... lite mykke xD) haha
Vi åt ; - Choklad bollar (minni)
- kanellbullar
- några kakor som jag int vet vad dem heter? ^^
- choklad muffins
Blev sjukt mätt på alla dem sakerna, haha :p
Vi kollade på en film samtidigt som vi käkade, vi kollade "Mamma Mia" det var sjukt länge sen jag såg den så det var därför vi såg den. Hihi^^
Sen när vi hade kollat filmen och vi var extermt mätta så gick vi upp på hennes rum igen för att kolla en bild på hennes dator. Så vi kollade den sen stängde hon av datron. Och precis när hon hade stängt av den satte jag på den, haha :p det var kul :D
Sen tänkte jag gå hem när klockan var 17.30 men det blev inte så för vi spelade ping-pong. Om ni vill vinna det mot mig någon gång så kan ni spela med mig(h) hahaha suger på det!
Efter vi hade spelat till klockan var 18.00 gick jag hem. På vägen ringde Gabiiz mig och snackade med mig :D
Precis när Gabiiz hade lagt på träffade jag David :p haha sällan jag träffar folk xp
Ja, när jag kom hem åt jag en takos(hur det nu stavas) och nu sitter jag här och chattar med Gabiiz och försöker hjälpa henne att välja om hon ska ha lugg eller inte ?? :s Det e svårt, haha ?
Pussisar och Kramisar<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback