lovetohateme -

Igår :D

Heej<3

Hade tänkt att berätta om igår för det han jag inte göra igår då xD

Okej, jag vaknade hyfsat tidigt, började med att äta en frukost som berstod av... en maka med ost och ett glas med mjölk. När jag hade ätigt så städade jag till mina marsvin. Om jag inte har nämt det har jag två stycken marsvin som heter Virra och Muffins :D Det är en släthårig och en ruffsig. Släthårig är då Muffins och Ruffsig är Virra och det passar också på sättet dem är.

Efter det duchade jag och tog på mig. Kläderna var... gröna jeans, en grå t-tröja och en grå tjocktröja. Jag började bli hungrig igen så jag frågade min storebror om han ville ha nuddlar men han sa att dem var slut så jag gjorde spagetti istället. Köttfärsåsen skulle vi bara värma. Det tog ca 1 timme att värma den :s haha

Jag bad Alex (som min bror heter) att passa köttet så att jag kunde möta Gabiiz och det gjorde jag med. Hon hade klippt sig. Bilder kommer sen.

Vi gick hem till mig jag åt med Alex då och sen så gick jag och Gabiiz upp på mitt rum för att spela kort och sitta vid datorn en stund. Jag sminkade mig och gjorde mig klar. Sen kom mamma hem med mat till oss.

Det blev Mc mat :D Gabiiz åt 2 vanliga hamburgare, pomes och drika. Jag åt 6 nagets, pomes och drika. Alex åt succi(hur det nu stavas) Mamma åt en hamburgare och drika. Pappa åt en pizza. Snacka om olika grejer, haha.

Sen gick jag och Gabiiz upp igen och chattade med folk och jag läste saga för Gabiiz :D
Bild kommer sen ;D

Ja, sen kom mamma in i mitt rum och sa att jag skulle göra mig i ording för att gå på teater och se "snövit och dem sju miffonen". Jag bytade bara tjocktröja till en vit(finare).

Gabiiz åkte hem och jag gick på teater med mamma, Alex och mammas kompis Eva.

Den var rätt bra, både jag, mamma och eva tyckte den var bra men inte Alex.
När vi kom hem kollade jag på morden i midsomer och sen en dansfilm som jag inte vet vad den hete. Sen gick jag och la mig. Det var min dag.
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer
Postat av: Gabiiz

hihi, jag chattade med min söta lilla älskling bara medans du läste (a) <33

2010-01-10 @ 21:15:13
URL: http://gabiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback