lovetohateme -

Vampire Diaries!

Heej :D
Jag är beroende av en serie som heter "Vampire Diaries".
Men jag blev inte beroende för än jag hade sett 4 avsnitt så det tar ett tag, om någon tänkte testa. Och det första avsnittet är väldigt likt Twilight och det är sjukt störigt.
Jag är på det 7 avsnittet nu. Jag kollar på sån sak att man kan kolla i 72 minuter sen måste man vänta i 54 minuter och så håller det på så hela tiden.
Så jag håller på att vänta nu, men det är inte mykke kvar nu. Det är typ 17 minuter kvar eller mindre. Jag är lite beroende. Men jag ska bara se klart deta avsnittet sen ska jag inte kolla mer idag xp. Måste ha kvar lite till nästa gång jag vill kolla. Plus att det bli mer spännande såhär.

På bilden ser du från vänster till höger;
Damien, Elena och Stefan!
Kyss och Smek (;

Kommentarer
Postat av: lovemehateme

aa fast ne annars heter han damon;)

2011-01-03 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback