lovetohateme -

Väla ;D

Heej på er ;)
Idag vaknade jag vid 12.00 LOV idag ju :p
Gick upp och gjorde mig klar och städade buren. Mitt i allt kom sötnosen  Gabii :D
När jag var klar så åkte vi buss till Väla, och där var vi i 2 timmar och kollade runt. Jag köpte läppstift för mitt gamla är slut och så köpte jag "absolut Love songs". En riktigt bra skiva faktiskt.
Jag köpte osså, bilar ni vet godiset xD och så en dricka, sjukt törstig asså.
Vi kollade på mest skor och kläder. Hittade en klänning jag vill ha på Ginatreko ska be mamma köpa den (aa) Annars får man väll spara.
Stack sedan hem till mig och käka. Träffade Gabii på vägen hem till henne igen, och nu ska jag sova här. Kommer bli grymt nice ;)
Kyss och Smek ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

Din lilla gottegris!!!!!



Ok. Vi sticker på Väla o kollar på klänning i helgen?!



Puss på dig Pussgurkan

2010-02-22 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback