lovetohateme -

Tack alla för idag ;)

Heej ;D
Idag vaknade jag hemma hos Gabiiz, ja jag sov hos henne då ^^
Vi log och drog oss i 2 timmar sen gick vi upp och käka frukort, jag åt två makkor och Gabiiz åt en panpizza.
Hanna ringde mig och sa att vi kunde träffas på Wallisgatans busshållds plats. Så jag skyndade mig hem som in i helvete.
När jag kom hem tog jag pengar och busskort sen gick jag till busshåldsplatsen. Den var tom..... segt!
Jag väntade och när jag väntade sjöng jag så länge. Efter ett tag kom Katya sen kom Joel. P, Hanna och till sist Emma.
När vi alla var där så åkte vi ner i stan. Vi hoppade av vid rådhuset där vi träffade Johanna.Ni och Jessica :D
Vi gick till Ecspreso House och fikade. Jag käkade kladdkaka och en kaffé latte, det var mumms mumms. Efter det gick vi till Ginatreco(hur det nu stavas) och provade en massa freaky kläder, sjukt kul, hahaha!
Sen skulle Jessy gå... synd!
Men vi andra fortsatte till Lagerhouse och kollade lite där, sen var det presspyrån xp.
Vi gick på kuntan och Hansii kissade ^^
Sedan väntade vi på bussen och åkte hem, och nu sitter jag hemma och snackar med söötnosen Hanna :D
Ska snart träffa henne ;)
Kyss och Smek ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback