lovetohateme -

My day 8D

Heej bloggen ;)
Idag vaknade jag av att Katya ringde mig^^ haha!
Hon påminnde mig att vi skulle hämta marlariapillerna snart. Så jag messade Sarah och sa att jag ringer henne när jag kommer hem igen.
Jag gjorde mig ordning, duschade, sminkade mig och tog på mig. Sen skyndade jag mig till bussen, Katya kom och då kom bussen med.
Vi åkte till Ramlösa station och tog en tidning City där jag var med idag ;). Skulle igentligen vara med igår med det blev idag istället. Men det gjorde mig ingenting. Vi gick ner och tog tåget till Knutpunkten där vi åkte med 3an till Lasarettet.
När vi kom till Lasarettet så gick vi in på Apoteket och väntade på vår tur. När vi kom fram till tjejen som skulle hjälpa oss insåg vi att vi hade inte tillräkligt med pengar för att hämta ut allt. Så Katya tog det som var på hennes vilket var en ask.
Jag ringde mamma men fick inget svar, så vi bestämmde oss för att leta upp henne i och med att hon jobbar där. Vi hittade henne och mamma ska fixa det i morgon för hon han inte idag!
Vi kollade runt lite på sjukhuset sen och hittade nästan inte ut igen, hahahaha! Det var rätt kul. Vi berstämde oss för att fika på något sälle. Men först köpte jag en pringels Orginal.
Det blev på ett ställe där Katya hade praoat men dem kännde inte ihjän henne. Eller inte vad dem sa i alla fall.
Jag beställde en varm makka med ost skinka och tomat och en Cola. Katya beställde en kanellbulle och en saft som smakar som äppelmos.
Vi satte oss och jag väntade på min makka, medans det så berättade Katya en massa saker som hon hade gjort när hon praoade här, det var intressant. Makkan kom efter ett tag, den var jätte mummsig.
När vi var klara tog vi bussen hem och snackade och åt Pringles mumms på det xD
jag kom hem och messade Sarah vi träffades efter att ha letat efter varanda ett rätt bra tag ^^ Men vi hittade i alla fall. När vi kom hem till Sarah så vissade hon mig runt lite sen kollade vi på TV och Sarah åt.
Det var kul, vi kollade på lite allt möjligt. Som Simsons,family guy, skrubs m.m.
Hennes pappa kom hem och efter ett tag så stack jag för sarah skulle äta.
Jag gick hem men hittade inte så jag ringde mamma hon hämtade mig, vi handlade och käkade när vi kom hem.
Nu sitter jag här och är proppmätt!! Jobbigt värre.
Kyss och Smek ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback