lovetohateme -

Danmark, Köpenhamn en fredag ;)

Heej heej ;)
Dagen började med att pappa väckte mig vid klockan 9.00. Jag gick upp och gjorde min klar, märkte att min mobil inte fungerade som den skulle. Så om ni vill mig något och har mitt nummer så kommer jag troligen inte svara på mobil, bara inom en kort tid för snart kommer jag inte ha min gamla längre för den är såld just nu.
Så min mobil kommer att vara på lagning i ca 2 veckor bara så ni vet om det. Nu värkar det som om hon inte ska köpa min telle i alla fall. Så kommer nog att kunna svara ändå ^^
När jag och dady vad klara så åkte vi ner i stan och lämnade min mobil på Telia där dem ska laga den.
Vi åkte sedan mot bron och över till Köpenhamn. Vi skulle på en utställning som hete något med "lyx i livet" och vi visste inte rikigt var det var men det värkade kul.
När vi kom ditt var vi för tidiga så vi gick en sväng och kom till Carlsbergs öl som ni säkerligen känner till. Vi fortsatte fram och kom till ett ställe där man kunde "se" prosesen från att det är korn till att det blir öl. Det var olika bilder och föremål som vissade då.
På slutet av den turen så fick vi en gratis öl var, vi drack båda två alkohål fri öl. Pappa skulle ju köra hem och jag dricker inte.
När vi var klara där så fortsatte vi till "lyx i livet". Där fanns det allt som var lyx, det var från lyxig choklad till lyxbilar. Det var osså ost,korv,motercyklar,tandblekning,bubbelbad och målningar. Det var jätte intressant att kolla på och vi köpte choklad som vi fick smaka, den var underbart god!
När vi hade gått där i en timme så var vi klara tyckte vi, och både jag och pappa var väldigt hungriga. Så vi satte oss i bilen och fortsatte till ett köpcenter som hete "Fiske... något??" kommer inte på vad det var just nu. Men det var i alla fall ett köpcenter med 4 våningar xD
jag köpte följande saker;

T-tröja från Only

Kort byxor från Stadium

2 st T-tröjar från Stadium

Bikini från Stadium

Skjorta från Monki ( kort men stor )

Skjorta från Monki ( stor och lång )

Byxor från Monki ( höga i midan och knäppe på sidan )
Det var det jag köpte, sjukt nice. Vi åt också på deta stora stället jag åt en köttbitt, potatis och sås. Pappa åt Kyckling, potatis och sås. Det var sjukt gott.
Vi drack osså en drick som bestod av Annanas, pasionsfrukt, honing och apelsin. Dem blandade det till en smuthi(hur det nu stavas) det var jätte gott. Men det var tur att dem hade honing i för det var rätt surt xD
Kyss och Smek ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback