lovetohateme -

Trött!

Heej :)

Idag väckte pappa mig av att jag skulle ta pensellin för min fot.

Man ska ta det tre gånger om dagen Morgon, Middag, Kväll. Jag hoppas det hjälper för min fot, det hoppas jag verkligen.

Efter jag hade vaknat kollade jag TV och åt frukost. Sedan pluggade jag SO och försökte fatta det, sjukt svårt.

Sedan var jag inne på datorn och chatta. Träffade bång efter det vi lyssnade musik och snackade. När han stack träffade jag Emelie vi kollade filmen Dum och Dummare komedi en av dem få jag faktiskt gillar. Vi åt också chips och godis till det, mumms på det (y)

Sedan stack vi hem till Emelie och käkade där med, haha snacka om hungrig. Jag kollade också lite av Harry Potter 3. Den är okej, har inte sett hela få ta och göra det någon dag. Sedan stack jag hem och nu kollar jag TV och är sjukt trött så jag tänker sova.

Puss puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback