lovetohateme -

Trött, men det är det värt! :D

Heej :)
Så sjukt trött jag är idag, det är helt sjukt. Jag var inte trött nyss men allt kommer ju på en gång, väldigt jobbigt insåg jag att det var osså.
Vi börjar med gårdagen tycker jag. Jag träffade Nalle(jojo), min man(Jessica), Bång och Frida vi skulle ha picknik men det var för kalt att sitta ute så vi satte oss i Nalles rum och hade picnik där. Blev sjukt mätt, sen skulle fida hem. Och sen vissade sig att jag skulle hem till Hanna efter så vi drog ditt. Louisa kom med då :D
Så vi stack till City Gross och köpte två engångsgrillar, marsmellows, korv, bröd och dricka(enerige dryck och cola). Sedan började vi grilla i Hannas trädgård, och det blev sjukt kalt efter ett tag så vi movade oss och gick en runda. Sen skulle folket hem men jag pallade inte gå hem så jag sov över hos Nalle. Nice nice på det då, men det var ju lite trångt men det får man väll leva med ;o och det var sjukt kul.
När vi vakande nästa dag så åt vi frukost och gjorde en massa test i Frida tidningar, hahaha! Det var sjukt kul som vi skrattade asså :)
Jag tror det var en av dem längsta sakerna jag har varit med en kompis någonsin vi var i 24 timmar och 5 min, men vi hade kul hela tiden så det känndes inte så länge och vi hittade ju på mykke ju :)
Jag fortsatte hem till Gabiiz och vi sminkade oss och jag plattade mitt hår för det såg HEMSKT ut! Fy FAN!
Vi gick ut och skulle fotta men så blev det inte vi gick och sjöng duetter på Rent i stället och kom på nya veriationer, haha! Nice nice ;) Eller vad tycker du Gabiiz??
Pappa ringde mig och var lite sur för att jag inte hade hört av mig på ett dygn så jag stack hem och duschade och nu sitter jag här..
Jag börjar igentligen 12.00 i morgon i skolan men bara för att jag ska till läkare så måste jag vakna tidigt och gå ditt typ halv 10 :O!
Vi får höras ;D
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback