lovetohateme -

Sovis :D

Heej :D

Idag vaknade jag klockan 15.00. haha hur lyckas man?? ;o

Träffade Hansii och vi stack till Willys och köpte choklad, purjulök, salad, glass, choklad sås m.m mumms på de ;)
Stack hem och lagade lök och potatis soppa men MYCKET peppar hahaha xD starkt som faaan :p
Pappa gillade de i alla fall, men han gillar allt när han e hungrig.
Sen gjorde vi osså marängsviws utan maränger och grädde hahaha xD så det blev väll bara swis.
Ska ha sovis med Hansii :D<3 ska bli skit kul haha B-)
Snart ska vi käka swis men jag är inte sugen men man får väll käka det ändå ;*
Alla som kollar min finna blogg måste kolla in alla den här saken. www.youtub.com och kolla in Eurocop ass kul grej haha xD
Håller osså på att fixa en film som heter Marley and Me. Ni vet den Hansii älskar! haha ;)
Den är brao men sorlig, och det står att det är en komedi den är typ det i början men inte på slutet, ja man fattar om man kollar den xD gör de!
Just nu kollar jag och Hansii Family Gay haha ;) vi ska osså kolla på 4 brölop och en beravning senare i kväll :) film kväll/natt hoppas jag på =)
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback