lovetohateme -

PLUGG!

Heeej ;)

Sorry om jag är osocial men det är jätte svårt att vara det när man har så mykke i skolan som vi har nu ;o

Men ja jag ska försöka.. idag var det i alla fall skola och sen kom jag hem och plugg plugg plugg. Har gjort följande saker när jag kom hem... Åt, städade till mina djur( har marsvin om ni inte visste de xD), engelska, svenska(läste ut min bok (y) ), sticka..( måste göra det i syslöjd.. segt) och så till sist har jag fösökt traggla låten Humen med The killers för vi ska ha spelning på den på musiken och måste kunna den.. ska tränna som in i morgon. Har liksom lämnat in vår gitarr på lagning( sträng saknades :s) så ska spela på den i morgon och lära mig den dumma låten.. :/ segt värre.

Men nu när jag har pluggat i 2 timmar är jag klar för idag :D<3 äntligen, men då måste man såklart göra sig klar för att sova och efter det sova!

Jobbigt värre, men först ska jag vara uppe lite till och chatta med lite folk och lyssna på lite bra musik :) (y)

Just nu lyssnar jag på Opeth med låten "Windowpane" fick det tipset från David :D grymt brao låt :D<33
Men vi hörs kanske i morgon bror på om jag hinner :p
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback