lovetohateme -

jippi ;)

Tjabba igen ;) Idag prao igen, jobbade i 1 timme och 30 min sen fick jag sluta haha :p hade inget att göra så kan det gå..  Det var en till tjej där idag som gick i gymnasiumet i 3:an som jobbade där så jag jobbade med henne idag typ. Vi städade, veck kläder, putsade speglar, slängde skräp, tog emot kunder och fixade det stora skyltförnstert det var roligt :D
Kom hem vid 12.00 och käkade, handlade med mamma, slängde skräp och lagade mat (till pappa) :p
Mamma och jag handlade på City Gross och innan det käkade vi på Burger king mumms på de.
Snart ska jag vill fitan för att dansa och sen till Väla för att hitta sponsorer. Ja, vi samlar in pengar och sponsorer till en resa som ska gå till Gambia om den blir av. Hoppas det!!!
Just nu sitter jag här och skriver, lyssnar på Tokio Hotel för tillfället och chattar med ososiala meniskor xD alla är det faktiskt just nu :p
Ha det gött!
Pussar och Kramisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback