lovetohateme -

Har kul :D<3

Heej heej :)
Just nu är jag hemma hoss Gabiiz nu xD Vi har kul, hahahaha
Typ skrattar hela tiden för att vi har sjukt kul, hahahaha. Vi är så normala.
Vi typ käkar godis, chips och kollar tv :p<3
Men just nu bölar jag för att jag har för att jag har massar av "vatten" i mina ögon, och jag vet inte varför :s så kan det bli ibland.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva det är svårt att komma på vad man ska skriva på en blogg, jag är nyböjare....segt segt Gabiiz får lära mig hur man skriver sånt här bra xD tror ialla fall det kommer ta ett tag.
Men jag vet inte Gabiiz var bra på det på en gång,så är det bara. Men jag lär mig väll hoppas jag i alla fall xD
Ska vara lite social nu tror jag :p
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback