lovetohateme -

fredagen den 13 ;o

Heej :)<3 fredagen den 13 idag då :o hänt något ?? för mig har det de faktiskt.. kom försent till min prao och trillade ner för trappan :) Hur lyckas man ?? :s hahaha men det gick braoo. Ja, annars var det sista dagen på prao idag på B-young jag fick ett smycke som var helt okej :). Gillar att få sånt! Men vem gör inte ?? Ja, jag ska snart träffa Gabiiz kommer bli kul men det är det alltid så varför skulle det inte bli det nu haha :p smart va (h) Jag vet att jag är smart ingen behöver säga det. Ja det var väll de man kan berätta om denna dagen. Btw; sjukt kul dag på praoen faktiskt.. den nya tjejen som går i 3 ring var jätte shyst. Käkade med henne på lunchen sen målade hon mina naglar (aa)

Pussisar och Kramisar <3<3<3<3

Btw igen :p; jag har Bdb.. Jumlan heter jag där. Och så fcb så ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback