lovetohateme -

Bild och Form ska jag gå!! tror jag xD

Heej alla :)

Kom nyss hem från att ha kollat på skolstaten fast jag kollade bara på en skola och det var Nick vill nog gå där på Estet Bild och form det värkar grymt kul<3 Träffade David(hannas kille) osså så vi kollade på en konsert på Nick, det var 2orna som hade gjort den, rätt kul faktiskt och dem var duktiga :)<3

Senare idag ska jag träffa miss is snygging som är
.........................................
.........................................
Gabiiz!! Vem kunde inte fatta att det var hon?? :)
Glöm inte att kolla hennes blogg:D Love it ;)
http://gabiiz.blogg.se/
Igår kväll träffade jag Gabiiz med och vi hade kul som vanligt och då pimpade Gabiiz min blogg :) så nu e den jätte fin kommer kanske bli finnare idag om Gabiiz ska pimpa den mer :D man kan ju alltid hoppas eller hur??
Så klart lyssnar jag på musik med från spotify lyssnar på " One song glory" från filmen Rent! Om du inte har sett den film och Moulin Rouge så se dom. Bara så ni e berädda så är det musikaler men vem gillar inte musikaler?? Det finns säkert någon men jag vet i alla falla att jag gillar dem! eller nää jag gillar dom inte där ljög jag jag ÄLSKAR dom. det är underbart att kolla på och sjunga med och allt sånt mysigt.
Jag ska sova med Gabiiz med hemma hos henne då. Det ska bli kul. Men vi har alltid kul eller ja jag tycker det i alla fall sen vet jag inte vad Gabiiz tycker om det ?? ^^

Det är segt att vänta på att någon ska svara på ett sms... just nu väntar jag på Gabiiz att hon ska svara och om inte hon svarar så kan någon annan svara i alla fall, typ Hansi(hanna) i alla falll xD

Jag saknar Gabiiz jag vet det låter dumt men det gör jag. Jag träffade ju henne i går kväll men när man har så kul som vi har så längtar man till nästa gång och till att få skratta med henne igen ;) Ni fattar var jag menar vavavavava?? alla måste bara ha känt den känslan någon gång eller??
Ja men nu ska jag försöka få tag på Gabiiz igen ;D<3<3
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback