lovetohateme -

Anna!

Heej :) jag är jätte glad! jag var på väla med tjejgruppen för att hitta sponsorer som ni vet xD När jag och Hansi(hanna) blev klara så blev vi hungriga så jag ringde hem för att kolla om det var okej om jag åt på väla med Hansi då. Och jag var berädd på att mamma skulle svara, men så svarade Anna(min syrra) som jag inte har träffat på 3 månder eller mer kanske det är... så jag började stor böla mitt i kön på Donckan på väla.. alla kollade och Hansi fattade ingenting hon bara "okej? Vem snackar du med??"
Jag bara ANNA!! typ överlycklig. Så ja Anna hade komit hem för att vara hemma i en vecka i sverige :)
Japp men snart ska jag ner i stan för att vara med min syrra ska nog dricka öl( inte jag dock) gillar inte öl :s haha
Pussisar och Kramisar ;)<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback