lovetohateme -

Skit dag!!

Heej bloggen :p<3

Idag är det tisdag så att alla vet de xD

Skola idag hade vanliga lektioner man slapp sista som tur var.... just nu i skolan har vi ingenting att göra p.g.a att vi slutar på fredag en helt onödig vecka asså. När jag slutade stack jag hem till Gabiiz som inte var i skolan för att hon inte mådde så bra, så jag hälsade på henne ett tag. Mamma ringde och jag kom hem och hjälpte henne med julgodis :D

Blev trött på att göra julgodis efter ett tag så jag städade buren sen så dushade jag. Nu sitter jag här och har sjukt ont i magen!! HAR MENS VÄRK!! Jag HATAR att ha det!! Det gör för jävla ont asså.

Btw: skolan söööög idag! Jävla skit i hela helvete.... Aja.. ibland blir det väll så.. i morgon ska vi ha idrot tänker skita i det helt och hållet. 1- kommer ha ass ont i magen och 2- pallar inte idrot, han har ändå redan satt betygen på oss så skit samma liksom. Dem kan inte sänka oss nu det är för nära jullovet. Alla lärare MENSADE på mig idag för att jag inte var på bra humör. Men DAMP på dem! Pallar inte med dem just nu så dem får bli sura om dem vill jag tänker inte bry mig.

Men nu ska jag väll hitta någon meniska som kanske kan chatta med mig annars kanske jag ska hjälpa mamma att skriva julkort sen om jag pallar. Har igentligen inte lust men om jag bara sitter här kommer bara mamma fråga hur det är och det pallar jag inte det häller! Så jag får väll hjälpa henne sen antar jag..

Arga Pussisar och Hårda Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback