lovetohateme -

Sen dag ...

heej :D<3

Idag skola, problemet med skolan idag var ett prov i matte två redovisning i No och tre var i skolan till klockan halv fem för att kolla på redovisningar. Jag och Gabiiz skulle redovisa och så var det några fler så vi gick på övertid men vi kommer få kompersation för de :D Och det var nice nice (y)

Men ja, det var rätt jobbigt att sitta i skolan så länge och sen cykla hem när det var kolsvart och duggrengnade(kalt som faaan)

Aja när jag kom hem i alla fall så åt jag och kollade på tv. Sen läste jag lite och nu sitter jag här och möglar framför datorn som jag snart ska stänga av xD är typ rätt trött :p

Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback