lovetohateme -

plugg plugg plugg...

Heej <3

Idag han man inte med mykke det är en sak som är säkert. Efter skolan stack man hem till Gabiiz kollade på Harry Potter den nya inte hela asså bara början om änns de xD

Sen pluggade jag matte och Gabiiz hjälpte mig :) Blev klar med diagnosen (y)

När jag äntligen var klar med matten skulle Gabiiz käka och då läste jag i hennes Harry Potter bok den sista boken kom inte så långt och fattade noll men men ;) man lär sig väll =)
När Gabiiz hade käkat började vi med No och gjorde klar vår redovisning. Höll på med det i cirka en timme sen var klockan 20.00 så jag stack hem, hungrig som FAN!!
Kom hem käkade 2 Toastar(hur man nu stavar de)
Kollade lite på "rent" snackade med Gabiiz, duschade och nu skriver jag är och chattar med David :)
Ska snart sova skit trött!!
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback