lovetohateme -

JEEEY :D

HEEJ :D<3
Igår kollade jag på Magnus Ugglas revy. Asså okej jag älskar inte honom asså men skit den var grym!!
Dem som inte vet är en revy typ skämt, musik, dans, teater, sketcher m.m så det är blandat och det var skit kul även om det var mykke fula ord och massor av bajs och kiss, hahaha xD
Kollade på den i Malmö slackhus den 5/12-09 :D :D
Och slackthuset är inget slagthus det trode jag :s haha men jag är ju inte den smartaste av dem alla (h)
Det bara kallas så, fråga mig inte varför för det har jag ingen anning om :s haha :p brao man är asså.
Det var inte häller bara Magnus Uggla det var osså några andra komiker som jag inte kommer på vad dem heter xd men dem var brao dem med.
Sen var det osså värdens vigaste kvinna :p hon var grym asså, jag tror sarre inte att hon hade någora leder alls för hon kunde vika sig hur som helst. Lite läskigt men men xD
Ja men nu ska jag sluta att avslöja hela föreställningen. Men KOLLA PÅ DEN!! den är jätte BRAO :D<33

Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback