lovetohateme -

Iskall dag :s

Heej :d<3
Idag vaknade jag SENT eller ja pappa väckte mig om jag ska vara ärlig klockan 15.00 sent eller vadå?
Jag gjorde mig i ordning och käkade, sminkade mig och fixade mitt hår. Satte mig framför datron och chattade en stund med mig kusse. Frågade om någon hade lust att följa med på en runda men ingen kunnde så jag stack ut själv, det var svin kallt hade noll kännsel i mina fingrar efter 3 min :s (fakta från Hansii det var 5 minus grader ute ;s) Fatta att jag frös. När jag var ihäl frusen skulle jag gå hem till Gabiiz men jag hittade inte, jag har bott i helsingborg i hela mitt liv (15år) och jag hittar inte :s haha. Men första gången jag någonsin har gått vilse. Så min runda blev 2 timmar istället för 1 timme. Dumma!!
Gick hem till Gabiiz när jag äntligen hittade igen, kollade i hennes okey tidning och sen spelade vi ett spel på hennes dator. JAG VANN, eller ja jag kom längs(mäst poängI) mohahaha!! ^^
Sen blev kockan mykke så jag stack "hem" på vägen hem så ringde jag mamma och frågade om vi kunde käka pizza och det kunde vi (y) Så jag gick in om Ramlösa Pizzeria och beställde en coatro(hurdetnustavas) och en Cappchosa(hurdetnustavas) hahaha XD Jag är bäst på att stava som ni nog märker ^^ haha
Mamma kom hemtade dem så man fick ju sjus hem, jippi :D<3 Kom hem käkade pizza. Nu sitter man här och chattar med Hansii och lyssnar på Eriks nya skiva :p<3
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback