lovetohateme -

Hej :s

Heej blogg <3

Idag har varit en till sån seg dag.. började med skolan där jag trillade så jag kan kanappt gå på mitt ben. Störigt att man har idrott i morgon kommer inte kunna springa då :/ DAMP på de!!

Ja, när jag kom hem käkade jag en macka och sen plugga jag No- redovisning går väll sådär får man väll säga, kan det bättre i alla fall (y)

Sen efter ett tag rinde Gabiiz mig och sa att hon inte kom in i vårt skåp för det var visst bara jag som hade nycklarna på mig :s segt värre. Så jag stack till skolan öppnade skåpet sen stack jag och Gabiiz ner på fitan och sa att vi inte kunde komma i morgon men då sa Lotta (en som jobbar där) att vi kunde väll komma snabbt efter skolan istället för att komma på kvällen. Och det tyckte jag var en bra idé.
Så ja då ska man ditt på Onsdag efter skolan då..xD
Kom hem sen och plugga redovisning och matte... Har både matte och No-redovisning på tordag :s kommer dööö!!
Men nu ska jag plugga mer! Så vi ses<3
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback