lovetohateme -

Grattis till mig :D

Tjabba :d<3

Idag är det min föddelsedag bara så att alla vet om det (y)

Vill ni veta vad jag fick?? ja det vill ni punkt slut.

- Tokio Hotel box (i den finns det engelska nya skrivan dubbel skiva asså skiva + DvD och en flagga)
- Tyska skivan dubbel skiva asså skiva + DvD
- Ett armband
- Pengar
- Blommor
- Kort

 Det var det jag fick :D Det tyckte jag var nice nice :D
Nu har jag bara 3 saker jag önskar mig i julklapp.
1. Idol skivan
2. Eriks singel
3. En biobiljett så jag kan se New Moon

Idag har jag gjort...
Mina föreldrar väkte mig klockan 9.00 ungefär en timme innan jag föddes xp Då fick jag lite av mina presenter sen så duchasde jag och då hämtade mamma mormor och farmor.
Jag gjorde mig klar för att träffa mina gäster xD
Fikade med Mormor,farmor, mamma och pappa lite lussebullar. Efter ett tag kom Berit och Gösta som osså gav mig en present och då fick jag present av farmor och mormor med :D
Vi åt kött, potatis och sås mumms på de =)
Sen kom Gabiiz för att hon inte kunde träffa mig igår :/ <33
Vi fikade prinsestårta, pepparkakor och lussebullar men jag åt bara prinssestårta för jag blev jätte mätt :p
Snackade med Gabiiz och mina gäster. Gabiiz stack hem efter ett tag och bara 15 min senare stack osså Berit och Gösta. Men farmor och mormor kommer stanna över natten åker nog i morgon bitti någon gång :p
Tack alla för en underbar dag :D :D<33
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback