lovetohateme -

Första Snöön :D

Heej :D<3

Idag började dagen inte så bra. Började med att jag hade sjukt ont i magen så jag struntade i idroten bad mamma skriva en lapp och stannade hemma till handledningen xD

Jag loggade in på datorn och chattade med joel om lite allt möjligt sen skulle jag sticka till skolan och på väg till skolan träffar man joel så ja jag hade selle med han :) Hanna började liksom klockan halv 9 och jag började 20 i 10 :p

Sen i skolan var det väll normalt eller jo nästan, det snöööade jätte mykke :D :D :D
När vi slutade så stack jag med johanna ner i stan för att träffa hennes mamma så vi kunde få pengar av henne för att handla till Helen så att vi kan ge henne något på julavsutningen =)
På johannas mammas jobb fick vi varmchokela, pepparkakor och clementin. Mumms på de ^^
Hennes mamma sa åt oss att vi skulle hem om först för att gå ut med johannas hundar så vi fick springa till bussen ta den hem till johanna. Mendan jag gick ut med hennes hundar lagade hon steckt faulokorv med makaroner :)
När vi hade käkat de fick jag nya stumpor på mig för minna var jätte blöta sen fick jag plastpåsar runt fötterna för att jag inte skulle bli blött om dem, rätt smart (y)
Sen stack vi till bussen som var jätte försenad :p men jaja. Han som var på bussen var jätte trög. En av dem maskinnena till Jojo kortet fungerade inte så vi skulle använda den andra och johanna bara " två barn tack" han bara jaja. Sen så johanna bara " det blev en vuxen" han bara " ska fixa de" så testade johanna att sätta kortet imot igen men det blev en vuxen till och pengarna försvan xD
Och så höll dem på tills han hade tagit 4 vuxna på johannas jojo kort. Hon bara jaha... hon hade 100kr när vi gick på och när vi satt oss hade hon 14.40kr ...
Så vi fick hoppa av på Knutpunkten och snacka med dem på skånetrafiken så dem fick fixa att vi bara betalade för 2 barn. Snacka om trög chaför... :s
Jaja när vi var klara med de stack vi till Lagerhous där vi kollade på saker till Helen. Men vi kom på att vi var tvungen att gå till en ostaffär först för att handla grönmögel ost till Helen för det var visst gott till den glöggen johannas mamma skulle köpa till Helen.
När vi hade köpt den i den äckliga ost affären som stank bläääää!! Så gick vi till Lagerhous och köpte
- fjäst choklad
- en julpåse
- julknäcke
- julte

Jag tror det var allt!
När vi hade köpte de åkte vi en station mot väla om man säger så stälde oss utanför systembolaget och väntade på johannas mamma som var där inne. Hennes mamma kom vi gick till bilen. När vi var i bilen körde hon hem mig och hon och Johanna skulle köpa russin och mandlar på Williys med först skulle dem hem och då pallade jag inte följa med xD
Nu sitter jag här och skriver och chattar med Johanna.B och Hanna :D<3
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback