lovetohateme -

1 dag kvar :D

heej :D<3

Idag när man vakna var det massor av snö ute. När jag gick till skolan frös jag om mina fötter men jag överlevde väll. Hade pysseldag i skolan idag jag gjorde, en ostbrika, en smörkniv och en dokartins sak xD

Slutade klockan 13.00 när jag kom hem kollade jag Aladdin eller ja typ halva sen ringde mamma och frågade om vi skulle kolla på skor i stan. Så jag stack ner i stan med bussen som var 10 min försenad.... :s

När jag var nere i stan gick vi in i en skoaffär var där inne i 10 min sen hade jag hittat vad jag ville ha! Tack och lov att det fans några (y)

Sen köpte vi benvärmare på Kaphal och sen bodyloshen på the body shop :p

Sen gick vi in på Åhlens men där fans inget så vi stack till systemet och köpte glögg xD

Efter de gick vi till knutan och bytade vårt busskort till ett jojo kort ^^ sen köpte vi Mc mat :D :D mumms på de (y)(y)

Sen åkte mamma och ja buss hem. När vi var hemma kollade jag klart filmen och sen gjorde vi 2 dubbelsatser knäck mumms på dee ! ^^*

Sen översatte jag lite engelska låtar till svenska rätt kul och man lär sig mykke :p nu ska jag i alla fall sova. I morgon börjar jag 11.00 :D :D <33  Och slutar klockan 13.00 då jag får jullov :D
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback